ponedjeljak, 13. ožujka 2017.

Farmasi šampon i maska od češnjaka

Zbog suhih vrhova, zapetljane kose i puno ispadanja odlučila sam isprobati Farmasi  šampon od češnjaka o kojem slušam i čitam mjesecima kao čudo od kojeg kosa raste preko noći, a mlada kosa izbija na sve strane.

Kud svi tu i mala ja pa sam brže bolje ga naručila čim je stigao u Hrvatsku.  Nakon 2 mjeseca korištenja utisci su se slegli i sve je došlo na svoje.





Što se tiče ambalaže, šampon ima pumpicu koja je odlična za doziranje količine, pa se neće dogoditi da slučajno nagnete bocu previše i pola ga istresete po sebi i kupaonici. Za moju kosu dosta je 1-2 pritisnuti i mogu je cijelu oprati. Maska ima veliki otvor pa se lako može doći do proizvoda, čep se skida odvrtanjem bez poteškoća.

Detaljan opis proizvoda i sastojaka te podaci o proizvodnji nalaze se na poleđini, čitko napisan. Opis proizvoda je na turskom, engleskom, ruskom, arapskom te bosanskom/makedonskom/srpskom jeziku. Šampon između ostaloga sadrži bijeli luk i Capixly koji "revitaliziraju strukturu dlake, potiču rast te kosi vraćaju snagu, bujnost i sjaj."

Popis svih sastojaka napisan je na engleskom jeziku. Sa popisa izdvajam benzilni alkohol koji ima antibakterijska i antiseptična svojstva no također može izazvati alergijsku reakaciju kože i jaku iritaciju sluznice oka.
Na poleđini su još istaknuti podaci o dobavljaču i odgovoroj osobi za EU. Napomenuto ja zaštita proizvoda od sunca i držanje na sobnoj temperaturi te izbjegavanje kontakta proizvoda s očima.

Rok uporabe je 12mjeseci.


Pri prvim korištenjima  kosa mi se puno manje mastila, bez masnog tjemena je bila i do 3 dana uz obilno korištenje maske (inače je masna nakon prvog spavanja). Nažalost, moja radost i veselje se nije dugo zadržalo i stanje se vratilo na staro. Tjeme je masno drugi dan nakon pranja i uz izbacivanje maske za kosu što je bio slučaj i sa svim ostalim šamponima koje sam koristila. Što reći - suđeno mi je tako :(

Također u zadnje vrijeme tjeme me nenormalno svrbi, iako nema iritacije ni peruti.

Ono što me je u potpunosti oborilo s nogu je prekrasan miris koji ostaje u kosi, kupaonici, kući,..svuda! Kosa se ne petlja, lako se raščešljava i nemam više problem sa zapetljanom kosom nakon spavanja. Posebno me vesele i vrhovi koji su regenerirani i obnovljeni, nimalo ispucali i izgledaju kao da su jučer šišani (a ne prije 6 mjeseci).



Iako nisam primjetila rast, dobila sam poprilično mlade kose i drastično se smanjilo opadanje, povećao se volumen i kosa  je živnula.


Količinski mi je ostalo još oko 200mL i od šampona i od maske nakon 2 mjeseca korištenja 2-3 puta tjedno na kosi koja je duga do pola leđa

Moram priznati da mi se šampon jako sviđa, bez obzira što nije pobijedio masno tjeme. Kosa mi je napokon zdrava, obnovljena, nije ispucala ni oštećena što mi je najvažnije. 
Preporučam ga svima  koji imaju bilo koji problem sa kosom, bila ona slaba, rijetka ili da sporo raste.
Cijena je jako pristupačna, omjer kvalitete i cijene (a i količine) je fantastičan.

Tijekom veljače i ožujka cijena šampona je 42kn(500mL) i maske 46kn(500mL).


Kakvi su vaši dojmovi? 

Nema komentara:

Objavi komentar